TE - 1

Triumph TE-1

Spoločnost Triumph oznamuje oficiálne dokončenie projektu elektro motocykla TE-1. Spoločné úsilie je zakončené predstavením prototypu, ktorý svojími výsledkami ďaleko prekonal ciele tohoto projektu a stal sa demonštráciou až neuveriteľného úspechu tejto unikátnej spolupráce.

Dojazd 161km / 100míľ
Svojim dojazdom významným spôsobom prevyšuje zrovnateľné hodnoty všetkých aktuálne vy rábaných elektro motocyklov na svete. Hodnoty 161km / 100 míľ vychádzajú zo živého testovania a oficiálnych projektov.

Najvyšší výkon 130kW (177PS / 175bhp)
S hodnotami 3,6sec 0-60mph a neuveriteľnými 6,2sec 0-100 dosahuje prototyp TE-1 úžasných akceleračných štandardov.

Nabíjaci čas 20 minut (0-80%)
Rýchlejší nabíjaci čas ako všetky súčasne porovnateľné motocykle totálne mení pravidlá hry.

220Kg Úžasný pomer výkon / hmotnosť
Je o skoro 25% ľahší než ostané súčasne porovnatelné motocykle.

TE-1 je špičkový finálny prototyp, naznačující veľmi vzrušujúcu budúcnosť, akú môžu očakávať fanúšikovia značky Triumph po celom svete.
- čistá , unikátna a charakteristická zvuková kulisa rozvinutá až do jakotu vyvolávajúceho husiu kožu.
- Ergonomia, geometria a rozloženie váhy odpovedajúci Speed Triplu v meritku a vzhľadu Streetu
- Strhující pocit a neutrálne ovládanie typické pre motocykle Triumph, doplnené o odozvu plynu a krútiaci moment odpovedajúci Speed Triplu 1200 RS.
- Štyl a vzhľad nesúci 100% DNA značky Triumph

Unikátna spolupráca medzi Triumph Motorcycles, Wiliams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd a WMG, University of Warwick bola financovaná Britským úradom pre bezemisné vozidlá prostredníctvom britskej inovačnej agentúry a prepojila medzi sebou vývojárov z oblasti výroby elektrických motocyklov a inovativného integrovaného technologického designu.
Rozsiahlý program živých testov, ktorý zahŕňal početné hodnotenia výkonu motocykla na ceste i na trati, poskytol zásadný smer finálnemu nastaveniu a kalibrácie  prototypu TE-1, ktorý teraz dosiahol všetkých svojích cieľov a zámerov. 

FÁZA 4 PROJEKTU DOKONČENÁ

Fáza živého testovania projektu Triumph TE-1, teraz oficiálne dokončená, ukázala, že prototyp prekonal očakávania a dosiahol neuveriteľné výsledky, pričom splnil všetky ciele projektu. Urýchlenie vývoja a inovacie elektrických motocyklov, stanovenie nových standardov pre celý sektor, vrátane konečného výkonu batérie a dojazdu. Odborné znalosti a schopnosti vyvinuté v rámci projektu teraz prešľapávajú cestu vzrušujúcej elektrickej budúcnosti, ktorú prináša spoločnost Triumph Motorcycles.

Najlepší dojazd vo svojej triede: 161 km / 100 míľ

Prototyp Triumph TE-1 prekročil skutočný dojazd zrovnateľných elektrických motocyklov, ktoré sú dnes k dispozíci a dosiahol všetkých projektových cieľov s ohľadom na energetickú kapacitu batérie, vyvinutú v projekte Williams TE-1 s neuveriteľným dojazdom 161 km / 100 míľ.
Do TE-1 bolo rovnako úspešne implementované rekuperačné brzdenie, pričom ešte ostáva priestor pre dalšiu optimalizáciu. Rovnako ako vyššia účinnosť motorgenerátora a prevodovky, čo by mohlo do budúcna ďalej zlepšiť dojazd elektrických motocyklov Triumph.

Výkon hodný Speed Triple s ešte väčším zrýchlením 0-100

Hodnotou svojého výkonu 130kW (177PS,175bhp) a krútiacého momentu 109 Nm, sa TE-1 velmi podobá súčasnému modelu Speed Triple 1200. Poskytuje okamžitú odozvu, plynulé ovládanie a plný výkon v celom rozsahu otáčok, čo robí jazdu absolútne vzrušujúcu.
TE-1 taktiež dosiahol až neuveritelných výsledkov pri testoch zrýchlenia s pevným štartom. 3,6sec 0-60 mph a 6,2sec 0-100 mph.
S ďalším zdokonalením elektronických systémov akými sú kontrola trakcie a kontrola zdvihu predného kolesa (anti wheelie) predpokladá vývojový tým ET-1 aj možnosť využitia plného výkonu a najmä špičkovej hodnoty krútiacého momentu k ešte rýchlejšej akcelerácii pri pevnom štarte.
Na finálnej fáze testovania sa podieľal aj pretekár Daytona 200 Brandon Paasch. A to ako pri hodnotení výkonu motora, tak pri konečnom nastavení a jazdných testoch prototypu na závodnej trati.
 

#1 -

#2 -

#3 -

#4 -